Utkast: Maj 15, 2012

Hej, nu har man bytt blogg (igen). Just nu ska jag försöka fixa och dona så bloggen blir fin och trevlig att läsa. Vi får se hur resultatet kommer att bli, ha tålamord gott folk.

Ni som redan följt min blogg vet att jag ibland jobbar i en liten livsmedelsbutik i Karlshamn, har två hundar och skriver om det mesta som händer i min vardag. Just nu är det mycket träning för hundarna (det blir mycket hund i mina inlägg "jag bara varnar er").

För er som inte känner mig tänkte jag ta en liten sammanfattning av mig själv:

Jag är en 20 årig tjej i Karlshamn som lever ett förvånansvärt lungt liv. Jag är en typisk hundmänniska (med andra ord en hundnörd), jag rastar mina hundar, jag tränar mina hundar jag myser med mina hundar etc etc. Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta mig mycket mer, följer ni min blogg så kommer ni märka hur jag är som person.

Jag hoppas att ni kommer ha en trevlig stund här på min lilla sida framöver.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0